Powered By Blogger

Saturday, May 8, 2010

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: هفته آینده مجمع عمومی مخابرات برگزار می‌شود

مهندس صابرفیضی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: گزارش هیات مدیره، گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی و بررسی و تصویب صورت‌های مالی از جمله برنامه‌های مجمع عمومی مخابرات خواهد بود.
وی افزود: همچنین در این جلسه، بر اساس نظر اعضای مجمع بازرسی، حسابرسی قانونی و روزنامه کثیر الانتشار تعیین و معرفی خواهند شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در خصوص سود سهام این شرکت نیز گفت: پیش از این مبلغ 250 ریال به عنوان سود مطرح شده که این موضوع در جلسه مجمع عمومی مطرح و پس از بررسی‌های لازم، عدد قطعی مشخص و اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: پرداخت سود سهام مخابرات پس از برگزاری جلسه مجمع آغاز خواهد شد و حداکثر طی مدت هشت ماه  به تمامی سهامداران پرداخت می‌شود.
صابر فیضی در خصوص میزان سوددهی مخابرات در سال 88 نیز تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، سوددهی شرکت مخابرات ایران نسبت به زمان مشابه سال قبل از آن، بیش از 40 درصد افزایش داشته است.
وی در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته نیز اظهار داشت: پایلوت این پروژه به صورت محدود و برای 200 نفر در شهرهای تهران، تبریز، اضفهان، مشهد و شیراز با موفقیت اجرا شده است.

Friday, May 7, 2010

آي‌پد موفق‌تر از كيند

مدير اجرايي وال استريت ژورنال اظهار كرد كه رايانه لوحي آي‌پد براي وال استريت ژورنال به‌عنوان يك كتابخوان، از دستگاه كيندل آمازون موفق‌تر بوده است.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روپرت مرداك در جلسه‌اي كه براي بحث در مورد نتايج مالي اين شركت تريب داده شده بود، اظهار كرد كه در نخستين ماه عرضه شدن آي‌پد حدود 64 هزار اشتراك جديد براي دسترسي به وال استريت ژورنال از طريق اين دستگاه ايجاد شده كه در مقايسه با اشتراك مشابه براي كتابخوان كيندل بسيار سودآورتر است.

برخلاف اصرار آمازون براي تقسيم درآمد، وال استريت ژورنال تمامي 18 دلار هزينه براي يك ماه مطالعه را نگه مي‌دارد. اين آمار كساني را كه دوره‌هاي آزمايشي رايگان را به اتمام رسانده و حق اشتراك پرداخت مي‌كند، شامل نمي‌شود، اگرچه نرخ به‌كارگيري 20 برابر بالاتر از تنها سه هزار و 200 اشتراك در هفته نخست است.

مرداك يكي از طرفداران مصمم آي‌پد به‌عنوان ابزاري براي دسترسي ديجيتالي به نشريه‌ها بوده و در طول صحبت‌هايش خاطرنشان كرده است كه اين دستگاه تحولي را در نحوه دسترسي كاربران به تمامي محتواها هدايت مي‌كند.

برنامه‌هاي وال استريت ژورنال و پاپيولار ساينس، براي داشتن نرخ اشتراك بالاتر از نسخه‌هاي چاپي ازسوي دارندگان آي‌پد مورد انتقاد قرار گرفته‌اند؛ حق اشتراك اينترنتي وال استريت ژورنال تنها 9 دلار در ماه است.

با اين همه برخي از ناشران اذعان كرده‌اند كه در حال آزمايش ميزان موفقيت رايانه‌هاي لوحي هستند تا امكاناتي مانند ويديو يا برنامه‌هاي اينترنتي زنده را كه در چاپ امكان‌پذير نيستند، در آن‌ها عرضه كنند.

كيندل آمازون براي خواندن كتاب‌ها و مجلات الكترونيكي در آمريكا دستگاه برتر به شمار آمده اما با اعتراض ناشران به قيمت گذاري و شكايت آن‌ها درباره نبود رنگ يا ويديو در نمايشگر كاغذ الكترونيكي اين دستگاه، شاهد كاسته شدن از نفوذ خود بوده است.

Wednesday, May 5, 2010

توييتر به تخصص پيامک دست يافت

توييتر به سرويس کلودهپپر که يک فراهم کننده زيرساخت پيام رساني تلفن همراه است، دست يافته است.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران از ایت آوع، توييتر اميدوار به استفاده از تخصص اين شرکت براي بهبود و ارتقاء مقياس پذيري و سيستم پيامک مي باشد.

توييتر ماهانه حدود يک ميليارد پيامک را کنترل و مديريت مي کند و اين تعداد سير صعودي را پيدا کرده است. زير ساخت کلودهپپر اين امکان را به توييتر مي دهد تا مستقيما به شبکه هاي کرير در کشورهاي سرتاسر دنيا اتصال يابد.

از اين به بعد توييتر اين امکان را به برخي از کاربران اپراتورهاي خود در نه کشور دنيا مي دهد تا پيامکهاي خود را از طريق توييتر ارسال و دريافت نمايند.

ويژگي پيامکهاي ۱۴۰ کاراکتري توييتر با الهام از سيستم پيامک تلفنهاي همراه طراحي و پياده سازي شده است.

در طول دو هفته گذشته اين دومين باري است که توييتر با يک شرکت توليد کننده محصولات و امکانات تلفن همراه همکاري مي کند، پيش از اين نيز توييتر همکاري خود را با اتبیتس، فراهم کننده کلاينت تویتی براي آیفون توييتر وارد همکاري شده بود.


Cloudhoppe / IT World / Atebits / IPhone / Tweetie

Tuesday, May 4, 2010

Tom's Hardware > All Reviews > Components > Motherboards > X58 In 2010: Four LGA 1366 Boards With USB 3.0 And SATA 6Gb/s

Many people assume newer is better, but that’s not always true when it comes to processor interfaces. The high-end LGA 1366 platform launched with Intel’s Nehalem architecture in 2008, and the mainstream LGA 1156 platform that followed nearly a year later wasn’t designed to match the connectivity needs of a high-end market.

Yet, by the time new technologies like USB 3.0 and SATA 6Gb/s were available to the public, the market was treating Intel’s high-end platform like a has-been, despite the fact that it continues to offer the PCI Express 2.0 needed for both capabilities.

The problem with LGA 1156 is its lack of PCI Express 2.0 connectivity. Most gamers won't want to sacrifice any of the processor’s sixteen 5.0 Gb/s lanes for an add-in controller, since doing so steals bandwidth from the graphics card. And the PCI Express lanes that come from Intel's P55, H57, and H55 controller hubs only run at the PCIe 1.1 data rate, severely bottlenecking performance.

Monday, May 3, 2010

پيامک مطلوب ترين شيوه تماس برای نوجوانان

همانطور که والدين اکثر نوجوانان در آمريکا می دانند ارسال پيامک به رايج ترين شيوه تماس بين نوجوانان بدل شده و تازه ترين نظرسنجی در آمريکا نشان می دهد که يک سوم از آنها روزانه بيش از ۱۰۰ پيامک می فرستند.
به گزارش شبکه خبری سی ان ان اين نظر سنجی که توسط موسسه پژوهش و نظر سنجی پئو انجام شده نشان می دهد که تلفن موبايل به طور کلی و ارسال پيامک به طور مشخص چگونه به بخش تفکيک ناپذيری از زندگی نوجوانان آمريکايی بدل شده است
براساس نتايج اين نظرسنجی اکنون سه چهارم از کل نوجوانان بين ۱۲ تا ۱۷ ساله در آمريکا صاحب تلفن موبايل هستند در حاليکه اين رقم در سال ۲۰۰۴ حدود ۴۵ درصد بود. همچنين ارسال پيامک از طريق تلفن همراه در سالهای اخير به شکل چشمگيری بين نوجوانان افزايش يافته است.

به گزارش سی ان ان نتايج اين تحقيقات که اخيرا منتشر شده اين نکته را تاييد می کند که نوجوانان به نسبت ديگران کمتر تلفن می زنند. آنها معمولا فقط برای گفتگو با والدين خود از مکالمه تلفنی استفاده کرده و وقتی که نوبت به تماس با دوستان می رسد ارسال پيامک را ترجيح می دهند.

نظر سنجی موسسه پئو در ماههای تابستان گذشته از طريق تماس تلفنی با بيش از ۸۰۰ نوجوان بين سنين ۱۲ تا ۱۷ سال به علاوه يکی از والدين آنها در نقاط مختلف آمريکا انجام شده است.


به گفته آماندا لنهارت يکی از مسئولان مرکز نظرسنجی پئو ارسال پيامک بسيار ساده و کارآمد است. وی می افزايد :« ارسال پيامک بسيار راحت تر و شيوه تماس بهتری برای مطلع شدن از يکديگر است . ارسال کنندگان پيامک ممکن است موضوع مهم يا عاجلی برای گفتگو نداشته باشند ولی با اين وسيله با يکديگر در تماس هستند.»



Sunday, May 2, 2010

معرفی سیستم کسب درآمد

به سیستم کسب درآمد اینترنتی ، خوش آمدید. این سیستم یکی از معدود سیستم های عملی و قانونی کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران بوده و در حال حاضر صدها عضو فعال این سیستم دارای درآمد ماهیانه مناسبی از این طریق هستند. روش کسب درآمد از این سیستم بسیار ساده است. صاحبان وب سایت و وبلاگ های پر بیننده، بعد از ثبت نام در این سیستم، لینک های متنی و یا گرافیکی سیستم را در سایت خود قرار می دهند و به ازای هر کلیک روی لینک های مورد نظر، مبالغی به عنوان پورسانت دریافت می کنند شما صاحبان سایتها و وبلاگها می توانید در قسمت عضویت نمایش دهندگان ثبت نام نمایید . پس از ثبت نام شما یک ایمیل حاوی تایید سایت به پست الکترونیکی شما ارسال می گردد. اعضا سایت یاهو توجه فرمایید ممکناست ایمیل ارسال شده در قسمت spam یا bulk شما ارسال شود که حتما آن را چک نمایید. سپس می توانید وارد کنترل پنل شده و در قسمت دریافت کد هر نوع تبلیغی را که می خواهید کد آن را برداشته و در سایت خود قرار دارد كه به ازاي هر کلیک کلیک بر روی بنرهاتا 200 ریال به حساب شما اضافه خواهد شد . این سیستم می تواند درآمد بسیار زیادی را برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها ایجاد نماید.

قابل ذكر ميباشد همانطور كه بعضي از شما ميدانيد سايت هايي تقلبي با عنوان كسب درآمد از طريق سيستم كليكي راه اندازي شده اند و برای هر کلیک مبلغ بسیار بالایی وعده داده اند که به کاربرانشان پرداخت کنند که که این مبلغ غیر واقعی می باشند و مبالغ قابل پرداخت را واريز نمي كنند. لذا سیستم کلیکی ، جهت دادن اطمينان خاطر به سایتهای نمایش دهنده بعد از رسیدن مبلغ به 5000 تومان و هر 15 روز یک بار با وبمسترها تسویه حساب خواهد کرد. در صورت رسیدن موجودی به حد نصاب پول آنها به حسابشان واریز خواهد شد .