Powered By Blogger

Tuesday, July 20, 2010

موبایلی که رئیس اپل را شرمنده کرد/ من هم مانند موبایل کامل نیستم!

رئیس اپل روز جمعه با برگزاری یک کنفرانس خبری به نام "آنتن گیت" در مورد مشکل جدی آنتن دهی آی - فن نسل چهارم گفت: "نه ما و نه تلفن همراهمان کامل نیستیم."
مشکل آنتن دهی "آی- فن نسل چهارم اپل در هفته های اخیر به یک مشکل خبرساز جدید از شرکت کوپرتینو تبدیل شده است.
به همین منظور استیو جابز روز جمعه با برگزاری یک کنفرانس خبری ضمن ابزار تاسف به خاطر این مشکل درمورد راههای رفع آن توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس اپل در این کنفرانس گفت که تنها ۵۵/۰ درصد از کاربران آی- فن ۴ با اپل تماس گرفته و نسبت به نقص در عملکرد این آی- فن جدید اعتراض کرده اند.
وی ضمن قبول این اعتراض اعتراف کرد "آی- فن ۴ با آنتن مشکل دارد اما این مشکل را تمام تلفنهای همراه هوشمند دارند به طوری که اگر آی- فن ۳GS از هر ۱۰۰ تماس x تماس را از دست می دهد آی- فن ۴ از هر ۱۰۰ تماس بین x و x+۱ تماس را از دست می دهد."
استیو جابز در این کنفرانس خبری که "آنتن گیت" نام داشت و جمعی از خبرنگاران، نمایندگان جامعه کاربران و وبلاگ نویسان مختصص را دعوت کرده بود گفت: "شاید آی- فن ۴ بهترین محصولی باشد که ما ساخته ایم.
ما تاکنون بیش از۳ میلیون دستگاه از این تولید جدید را فروخته ایم اما به هر حال نه ما و نه تلفن همراهمان کامل نیستیم."
رئیس اپل در کنفرانس آنتن گیت یک به روزسازی سیستم عامل آی- فن را معرفی کرد. این به روزسازی می تواند آنتن دهی را ارتقا دهد.
درحقیقت به گفته جابز، منشاء مشکلاتی که کاربران از آن یاد می کنند مربوط به خطاهای محاسباتی سیستم عامل قبلی است که سیگنالهای بیشتری را نسبت به آنچه که در حقیقت در دسترس قرار دارند نشان می دهد در صورتی که واقعا این سیگنالها وجود ندارند.
همچنین استیو جابز برای ارائه یک راه حل واقعی برای مشکل آی- فن ۴ اعلام کرد که هر خریدار آی- فن ۴ حق دارد برای تلفن همراه خود یک جلد محافظ رایگان خریداری کند.
استفاده از یک محافظ سیلیکونی می تواند از شاسی محافظت کرده، از تماس مستقیم بدن انسان با دستگاه در زمان انجام مکالمات تلفنی جلوگیری کرده و به این ترتیب مشکل آنتن دهی را رفع کند.
وی افزود: "همچنین کاربری که نخواهد یک جلد محافظ خریداری کند از این حق برخوردار است که کل دستگاه را پس دهد."
بنابراین اپل هیچ عملیات خروج را برای دستگاههای فروخته شده پیش بینی نکرده و تنها این حق را به کاربر داده است که دستگاه خود را پس دهد یا یک جلد محافظ خریداری کند.
▪ کنفرانس آنتن گیت و استیو جابز شرمنده!
▪ تنها ۵۵/۰ درصد از کاربران معترض بودند
▪ نه ما و نه تلفن همراهمان کامل نیستیم اما ما عاشق کاربران خود هستیم