Powered By Blogger

Sunday, May 16, 2010

ارسال ويديوهاي شخصي در يوتيوب امكان‌پذير شد

كاربران اينترنت مي‌توانند از اين پس ويديوهايي را به يوتيوب ارسال و آن‌ها را بدون ظاهر شدنشان در جست‌وجوهاي عمومي اين سايت، با افراد دلخواه به اشتراك بگذارند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يوتيوب اكنون به كاربران امكان مي‌دهد با ويژگي ويديوهاي شخصي خود را با شمار نامحدودي از افراد ديگر به اشتراك بگذارند، بدون اين كه در نتايج جست‌وجوي عمومي ظاهر شوند.

تاكنون كاربران مي‌توانستند ويديوهايي را به اين سايت اشتراك‌گذاري ويديو ارسال كرده و با مشخص شدن آن‌ها به‌عنوان خصوصي، تنها كساني مي‌توانستند كليپ‌ها را مشاهده كنند كه نشاني اينترنتي ويديو به آنان ارسال مي‌شد.

ويژگي جديد اين محدوديت را برطرف كرده و اجازه مي‌دهد ويديوهاي خصوصي با هر كسي حتي افرادي كه اشتراك يوتيوب ندارند، به اشتراك گذاشته شوند.

به گفته يكي از مهندسان نرم‌افزار گوگل، تنها كساني كه لينك به ويديو دارند، مي‌توانند آن را مشاهده كنند و كليپ‌هاي خصوصي در نتايج جست‌وجوي عمومي سايت، كانال شخصي كاربر يا صفحه مرور قرار نمي‌گيرند.

سايت يويتوب پيش از اين شمار افراد مشاهده كننده ويديوهاي خصوصي را به 25 نفر محدود كرده و داشتن اشتراك يوتيوب براي مشاهده اين كليپ‌ها الزامي بود.

No comments:

Post a Comment