Powered By Blogger

Friday, April 30, 2010

سايت وب کليک و پارسي بلاگ

بنام خدا

تا کنون رويه تعامل پارسي بلاگ با سايتهاي همکار در زمينه تبليغات اينترنتي، بر اساس اعتماد و احترام متقابل بوده و خوشبختانه در اکثر موارد، دوستان همکار نشان داده اند که شايسته ي اعتماد هستند و مي توانند در يک فضاي کاري اينترنتي، درک درستي از منافع متقابل داشته باشند و قواعد يک کسب و کار سالم را رعايت کنند.

در اين ميان و با وجود امانتداري و خوش حسابي اکثريت قريب به اتفاق همکاران، مواردي بوده، که طرف مقابل تصور کرده چون فضا اينترنتي است مي تواند با سوء استفاده از اعتماد و صداقت مديران سايت، اقدام به کلاهبرداري و عدم صداقت و شفافيت کند.

اين رويه خيانت در امانت هم در مورد بعضي همکاران دولتي اتفاق افتاده و هم در تعامل با سايتهاي خصوصي. ما تا کنون بنا بر اين نداشتيم که موضوع را ، با افکار عمومي و مخاطبان اينترنتي پارسي بلاگ و نيز کاربران و مديران ديگر وب سايتهاي فارسي زبان مطرح کنيم و ترجيحمان بر اين بوده که با تساهل، شکيبايي و مدارا مسائل را حل کنيم اما متاسفانه به اين نتيجه رسيديم که راهي جز اعلام عمومي و معرفي اينگونه کلاه برداران اينترنتي برايمان نمانده است.
يکي از موارد کلاهبرداري اينترنتي، سايت وب کليک webclick.ir بوده که همکاري ما به واسطه فردي که خودشان را آقاي عالي پور معرفي کردند انجام مي شد (ظاهرا مدير اين سايت هستند). اين سايت، در طي نزديک 6 ماه خدمات گيري از تبليغات سايت پارسي بلاگ، تنها نزديک به 30 درصد از تعهداتش را عملي کرد و مبلغ قابل توجهي از تعهدات را پس از چندين بار قول مساعد، تسويه نکرده، و ديگر به هيچ تماس تلفني يا ايميل هم پاسخ نمي دهند.
ما ضمن پيگيري مسئله از مجاري قانوني مربوطه، به همه وبلاگ نويسان و مديران سايتهاي ايراني هشدار مي دهيم که از همکاري از با اين سايت کلاهبردار اجتناب کنند. ضمناً ازين پس، ديگر بکار گيري هر گونه کد يا لينک مربوط به اين سايت، در وبلاگهاي پارسي بلاگ مجاز نخواهد بود و لينک ها و بنرها بطور خودکار حذف خواهد شد

No comments:

Post a Comment